چهارشنبه 7 مهره 1395
مزایای هات تپ پیشگام صنعت ابزار

هات تپ و استاپل اصلی‌ترین خدمات شرکت پیشگام صنعت ابزار می‌باشند که طی سالیان گذشته مشتریان زیادی را جذب خود کرده و ما توانسته‌ایم طی این سال‌ها صدها عملیات انشعاب گرم هات تپ را در اقصی نقاط کشور با موفقیت به انجام برسانیم. حسن اعتماد کارفرمایان به پیشگام صنعت ابزار نتیجه‌ی سال‌ها ممارست و ارتقای دانش فنی، توأم با افزایش مهارت و تجربه‌ی ما در زمینه انشعاب‌گیری داغ خطوط لوله بوده است.

به پشتوانه‌ی این دستاوردها پیشگام صنعت ابزار در زمینه‌ی انجام عملیات‌های هات تپ و استاپل حتی فراتر از استانداردها و دستورالعمل‌های پذیرفته‌شده‌ی بین‌المللی جاری عمل می‌کند و از این‌رو دارای برخی مزیت‌های نسبی می‌باشد و همین امر ما را به اپراتور معتمد فرایندهای مذکور نزد مشتریان کرده است. این مزایا به شرح زیر می‌باشند:

- ضریب ایمنی عملیات هات تپ شرکت پیشگام صنعت ابزار بالاتر از میزان مورد نیاز و نسبت به استانداردهای تعریف شده ایمنی کار گرم هات تپ نظیر API 2201 درجه دقت و کیفیت بالاتری دارد.

- کاهش چشمگیر هزینه‌ها نسبت به روش‌های رایج. فرایند ساخت و طراحی اتصال اسپلیت تی، جوشکاری‌، بازرسی، و استفاده از تجهیزات مورد نیاز نظیر اسکافولد و جرثقیل به گونه‌ای است که در کمترین زمان ممکن و با حداکثر بهره‌وری صورت می‌گیرد. تجربه‌ی بالای ما باعث ارتقای مهارت و انجام سریع و بهینه‌ی کارها می‌گردد و از این حیث کارفرما هزینه‌ی به مراتب کمتری از آن چه طبق استانداردها برآورد می‌شود متحمل خواهد شد.

- مراحل عملیاتی فرایند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به خاموشی خط انجام می‌گیرد و از این حیث تداخل کارها با سایر واحدها و زمان هدر رفت به کمترین میزان مورد نیاز تقلیل خواهد یافت.

- توان طراحی و مهندسی فرایند و مشاوره به کارفرما در خصوص انجام بهترین کارها و اتخاذ بهترین تصمیمات در خصوص انتخاب و نحوه‌ی انجام عملیات هات تپ. در صورتی که روشی بهینه‌تر و مقرون به صرفه‌تر جهت پیشبرد امور کارفرما یافت شود، مطمئناً از طرف ما به کارفرما منتقل خواهد شد.

- کیفیت و اطمینان کار ما حداقل بازرسی، کنترل کیفیت و مجوزها و پرمیت‌های کار را اقتضا خواهد کرد و به این ترتیب در بخشی از هزینه و زمان کارفرما صرفه‌جویی می‌شود.

با توجه به نکات فوق ما امروز به یکی از مجریان برجسته‌ی عملیات هات تپ و استاپل در کشور و حتی منطقه شده‌ایم. پروژه‌های متعدد ما در کشور عراق طی سالیان گذشته، خصوصاً عملیات‌های موفیت‌آمیز هات تپ و استاپل در نقاط مختلف استان اربیل در کردستان عراق مإید این امر است. بنابراین ما در تمامی اوقات آماده پاسخگویی به نیازهاسی مشتریان و فراهم‌سازی تجهیزات و لوازم پروژه در اسرع وقت می‌باشیم. لازم به ذکر است خدمات ما به موارد فوق محدود نمی‌شود و طراحی و ساخت اسپلیت‌تی، تراشکاری پرتابل یا همان عملیات فلنج فیسینگ، ماشینکاری در محل، تراشکاری در حل سایت علی الخصوص درون‌تراشی لوله و ... از سایر خدمات ما محسوب می‌شوند.